Показати скорочений опис матеріалу
Формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності.
dc.contributor.author | Катапська, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T20:15:49Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T20:15:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9090 | |
dc.description.abstract | Важливість екологічної освіти та виховання дошкільників визначається потребами суспільства, в якому збереження природного середовища сприятливого для здоров'я та життя людини, вважається однією із найбільш актуальних проблем. Основи світогляду особистості закладаються у дошкільному дитинстві. Тому ознайомлення дітей з природою та виховання відповідального ставлення до неї саме в цьому віці має величезне значення, та є невід'ємною складовою освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Провідною діяльністю в дошкільному віці є гра. У ній дитина одночасно пізнає, розвиває почуття та емоційну сприйнятливість. Саме ігрова діяльність, є підґрунтям мислення, де зміцнюються розумові сили, конкретизуються знання, формуються чіткі уявлення про цілісність довкілля, його надзвичайне значення для життя людини, виховується любов до природи рідного краю. Для реалізації потенціалу ігрової діяльності для формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку необхідно реалізовувати певні організаційно- педагогічні умови, які недостатньо розкриті в теоретичному та практичному аспекті. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | екологічна компетентність, ігрова дільність. | uk_UA |
dc.title | Формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету