Формування елементарних математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку за системою Монтессорі
Короткий опис(реферат)
Означена проблема досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у двох розділах роботи. У першому розділі проаналізовано теоретико-методичні засади формування елементарних математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку за системою Монтессорі; визначено можливості використання системи Монтессорі для математичного розвитку дітей; узагальнено передовий досвід застосування системи Монтессорі в роботі з дітьми. Для розв’язання практичних завдань дослідження розроблено програму констатувального та формувального етапів педагогічного експерименту: визначено критерії, показники та проведено діагностику рівня математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку; розроблено та апробовано авторську програму формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку за системою Монтессорі.