Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКузь, Діана Василівна
dc.date.accessioned2024-02-12T20:21:44Z
dc.date.available2024-02-12T20:21:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9093
dc.description.abstractОзначена проблема досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у двох розділах роботи. У першому розділі проаналізовано теоретико-методичні засади формування елементарних математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку за системою Монтессорі; визначено можливості використання системи Монтессорі для математичного розвитку дітей; узагальнено передовий досвід застосування системи Монтессорі в роботі з дітьми. Для розв’язання практичних завдань дослідження розроблено програму констатувального та формувального етапів педагогічного експерименту: визначено критерії, показники та проведено діагностику рівня математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку; розроблено та апробовано авторську програму формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку за системою Монтессорі.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсистема Монтессорі, формування елементарних математичних уявлень у дітей, пізнавальний інтерес, узагальнений передовий досвід, старший дошкільник, ігрова діяльність.uk_UA
dc.titleФормування елементарних математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку за системою Монтессоріuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу