Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКуляк, Вероніка Петрівна
dc.date.accessioned2024-02-12T20:24:35Z
dc.date.available2024-02-12T20:24:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9094
dc.description.abstractУ дошкільному віці відбувається бурхливий розвиток емоційної сфери дитини, яка має визначальний вплив на її соціалізацію, особистісний розвиток, на успішність оволодіння нею різноманітними видами діяльності, оволодіння способами взаємодії з людьми. Впродовж дошкільного дитинства емоції розвиваються, ускладнюються і набувають інтелектуалізованого характеру. Особливої уваги заслуговує вивчення емоційного ставлення дитини дошкільного віку до себе, оскільки воно загалом є проекцією розвитку особистості, яка започатковується саме в цьому віці. У структурі ставлення дитини до себе можна виокремити когнітивний, емоційний та поведінковий компоненти. Співвідношення когнітивного та емоційного компонентів з віком змінюється. Чим молодший вік дитини, тим меншу роль в її ставленні до себе відіграють знання, а більше значення в її поведінці набквають емоції. Тому проблему формування в дітей дошкільного віку ставлення до себе й до ровесників доцільно розглядати у контексті розвитку емоційної сфери. Для особистісного розвитку дитини важливою є формування у неї емоційно- ціннісного ставлення до себе як до суб’єкта гуманних стосунків з ровесниками.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки і психології дошкільної та спеціальної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectемоції, емоційне ставлення, група ровесниківuk_UA
dc.titleФормування емоційного ставлення до себе та ровесників у дітей старшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу