Показати скорочений опис матеріалу
Формування емоційного ставлення до себе та ровесників у дітей старшого шкільного віку
dc.contributor.author | Куляк, Вероніка Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T20:24:35Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T20:24:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9094 | |
dc.description.abstract | У дошкільному віці відбувається бурхливий розвиток емоційної сфери дитини, яка має визначальний вплив на її соціалізацію, особистісний розвиток, на успішність оволодіння нею різноманітними видами діяльності, оволодіння способами взаємодії з людьми. Впродовж дошкільного дитинства емоції розвиваються, ускладнюються і набувають інтелектуалізованого характеру. Особливої уваги заслуговує вивчення емоційного ставлення дитини дошкільного віку до себе, оскільки воно загалом є проекцією розвитку особистості, яка започатковується саме в цьому віці. У структурі ставлення дитини до себе можна виокремити когнітивний, емоційний та поведінковий компоненти. Співвідношення когнітивного та емоційного компонентів з віком змінюється. Чим молодший вік дитини, тим меншу роль в її ставленні до себе відіграють знання, а більше значення в її поведінці набквають емоції. Тому проблему формування в дітей дошкільного віку ставлення до себе й до ровесників доцільно розглядати у контексті розвитку емоційної сфери. Для особистісного розвитку дитини важливою є формування у неї емоційно- ціннісного ставлення до себе як до суб’єкта гуманних стосунків з ровесниками. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | емоції, емоційне ставлення, група ровесників | uk_UA |
dc.title | Формування емоційного ставлення до себе та ровесників у дітей старшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету