Показати скорочений опис матеріалу
Подолання тривожності дітей дошкільного віку засобами арт-терапії
dc.contributor.author | Лупу, Олена Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T20:28:54Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T20:28:54Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9096 | |
dc.description.abstract | У роботі розкривається сутність таких понять, як «страх», «тривога» та «арт-терапія». Описано вплив страху на дітей дошкільного віку, особливості та причини його розвитку, вікові норми. Арт-терапія також вважається ефективним методом профілактики, діагностики та корекції страхів. У роботі представлено результати дослідження ефективності використання казкотерапії та пісочної терапії для корекції страху дітей дошкільного віку. Встановлено особливості прояву страху у дітей дошкільного віку в сучасних умовах та залежність їх виникнення від вікового етапу розвитку. Проаналізовано нічні та денні страхи дітей. Описано порядок та результати застосування ЗДО «Дивосвіт» у дітей, на основі чого проведено дослідно-експериментальну роботу. Дослідження ефективності та переваг арт-терапії у подоланні страхів у дошкільників. Підтверджується план діагностики та корекції страху. Окреслено більш широке та доцільне використання фахівцями та батьками арт-терапії як методу подолання дитячих страхів. Мета дослідження виявити основні чинники виникнення та розвитку тривожності дітей дошкільного віку та на цій основі визначити ефективність психолого-педагогічних умов і системи арт-терапевтичних вправ у подоланні індивідуальної тривожності дітей дошкільного віку Об'єкт дослідження – емоційна сфера дітей дошкільного віку. Предметом дослідження є особистісна тривожність дітей дошкільного віку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку до кожного розділу, загального висновку, списку використаних матеріалів та додатку. У книзі друкованого тексту 109 сторінок, з них тексту – 91. Перелік використаних документів включає 80 джерел. У загальних висновках підведено підсумки проведеного дослідження, викладено його наукові результати, сформульовано рекомендації щодо їх використання. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | тривожність, діти молодшого шкільного віку, арт-терапія, емоційна сфера, профілактика, психокорекція. | uk_UA |
dc.title | Подолання тривожності дітей дошкільного віку засобами арт-терапії | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету