Показати скорочений опис матеріалу
Психолого-педагогічні умови розвитку словника дітей старшого дошкільного віку
dc.contributor.author | Свирид, Христина Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T20:41:29Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T20:41:29Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9102 | |
dc.description.abstract | Проблема розвитку словника була предметом наукового інтересу широкого кола психолінвістів, психологів, лінгводидактів різних часів, які займались дослідженням особливості розвитку словника дітей, змістові та процесуальні аспекти організації словникової роботи в закладах дошкільної освіти за основними її напрямами. Словникову роботу розглядаємо як спеціально організовану діяльність, що спрямована на виховання уваги у дітей до змістової сторони слова і мовлення в цілому, розуміння та тлумачення значення слів, активізацію та розвиток словника із застосуванням інтерактивних методів, технологій, прийомів. Мета полягає в науково-теоретичному обґрунтуванні концептуальних засад і експериментальної методики розвитку словника дітей старшого дошкільного віку в різних видах мовленнєвої діяльності. Об'єктом дослідження є мовленнєва діяльність дітей старшого дошкільного віку. Предметом дослідження є педагогічні умови та методика розвитку словника дітей старшого дошкільного віку в різних видах мовленнєвої діяльності (навчально-мовленнєва, художньо-мовленнєва мовленнєво- ігрова). Відповідно до мети, сформовані наступні завдання: визначити та науково обґрунтувати концептуальні засади розвитку словника старших дошкільників; визначити критерії, показники і схарактеризувати рівні розвитку словника старших дошкільників; виявити й теоретично обґрунтувати педагогічні умови розвитку словника дітей старшого дошкільного віку; розробити, науково обґрунтувати та експериментально апробувати методику розвитку словника старших дошкільників у різних видах мовленнєвої діяльності; визначити тенденції та стадії розвитку словника дітей старшого дошкільного віку. Одержані експериментальні результати розширюють і збагачують традиційні підходи до організації словникової роботи, її інтеграції в різні види мовленнєвої діяльності (навчально-мовленнєва, художньо-мовленнєва мовленнєво-ігрова). | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | словникова робота, мовленнєва діяльність, художньо- мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова, розвиток словника дітей. | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови розвитку словника дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету