Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТонієвич, Тетяна Валентинівна
dc.date.accessioned2024-02-14T11:39:52Z
dc.date.available2024-02-14T11:39:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationТонієвич Т. (2023). Формування позитивного туристичного іміджу рідного краю (на прикладі Путильської, Усть- Путильської, Селятинської ОТГ) для популяризації його на туристичному ринку. Магістерська робота. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9166
dc.description.abstractВ роботі досліджено формування туристичного іміджу Путильської, Усть-Путильської та Селятинської ОТГ для популяризації на туристичному ринку України. Розкрито сутність поняття «імідж», «туристичний імідж» та визначено чинники його формування. Досліджено рекреаційно-туристичний потенціал регіону. Проаналізовано сильні та слабкі сторони, можливості та загрози регіону дослідження. Розроблено тур вихідного дня. Проаналізовано перспективи привабливості туру серед туристів, обгрунтовано інтеграцію краю до розробленого туру. Наведено низку заходів популяризації регіону дослідження.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра географії та менеджменту туризмуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectімідж, туристичний імідж, іміджеві чинники, туристичний потенціал, етнокультурна спадщина, тур вихідного дня.uk_UA
dc.titleФормування позитивного туристичного іміджу рідного краю (на прикладі Путильської, Усть- Путильської, Селятинської ОТГ) для популяризації його на туристичному ринкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу