Show simple item record

dc.contributor.authorАндрицька, Інна Аркадіївна
dc.date.accessioned2024-02-26T20:59:45Z
dc.date.available2024-02-26T20:59:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9511
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена актуальній проблемі оновлення змісту навчання інформатики у сучасній початковій школі зокрема, це пов’язано з інтенсивністю соціально-економічних та технологічних змін у сучасному суспільстві, що зумовлюють потребу вчитися впродовж життя. Враховуючи, що вивчення інформатики розпочинається з початкової школи, важливе значення для набуття молодшими школярами інформатичної компетентності має використання організаційних форм навчання, а саме групової навчальної діяльності. В першому розділі уточнено сутність та зміст поняття «організаційна форма навчання», «групова навчальна діяльність молодших школярів», охарактеризовано різновиди групової роботи в сучасній початковій школі та розкрито специфіку варіативного використання групових форм навчальної діяльності на уроках інформатики в початковій школі. В другому розділі здійснено констатувальне дослідження з метою з’ясування стану сформованості умінь організовувати групову навчальну діяльність молодших школярів в початковій школі та обґрунтовано педагогічні умови організації групової навчальної діяльності школярів на уроках інформатики в Новій українській школі. Цінність роботи становить розроблений інструментарій щодо формування умінь організовувати групову навчальну діяльність молодших школярів на уроках інформатики.uk_UA
dc.subjectформа, організаційні форми навчання на уроці, групова навчальна діяльність, парна форма, ігрові та нетрадиційні формиuk_UA
dc.titleОсобливості організації групової навчальної діяльності молодших школярів на уроках інформатики в початковій школіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record