Show simple item record

dc.contributor.authorДарійчук, Крістіна Жаннівна
dc.date.accessioned2024-02-26T21:21:07Z
dc.date.available2024-02-26T21:21:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9520
dc.description.abstractСучасний освітній процес переживає значний розвиток завдяки науковим та технологічним досягненням, зокрема, використанню мережевих освітніх технологій. Дана кваліфікаційна робота присвячена вивченню і аналізу важливого аспекту сучасної освіти – впровадженню мережевих освітніх технологій на уроках літературного читання у початковій школі. У першому розділі роботи проаналізовано еволюцію та формування поняття «мережеві освітні технології» в педагогічній науці та науковій літературі; розглянуто основні визначення, концептуальні основи та історія розвитку цього поняття; висвітлено наукові дослідження та теоретичні підходи щодо використання мережевих освітніх технологій у початковій школі; проаналізовано сучасний стан педагогічної науки та роль мережевих технологій у навчальному процесі. У дослідження розглянуто особливості використання мережевих технологій при роботі з учнями початкових класів, звертається увага на адаптацію цих технологій до вікових та психологічних особливостей молодших школярів; аналізується, як мережеві освітні технології можуть бути використані для досягнення основних цілей та завдань уроків літературного читання в початковій школі. Констатувальне дослідження дало змогу дослідити стан використання мережевих освітніх технологій на уроках літературного читання в сучасній початковій школі, проаналізовано рівень їх використання та існуючі тенденції. У другому розділі було визначено педагогічні умови, необхідні для успішного впровадження мережевих технологій на уроках літературного 4 читання; шляхи підвищення ефективності використання мережевих освітніх технологій у процесі роботи над художнім твором; особливості проведення уроків літературного читання з використанням мережевих технологій навчання, включаючи вибір інструментів, методик та інтерактивних форм роботи.uk_UA
dc.subjectмережеві освітні технології, уроки літературного читання, електронна платформа, соціальна мережа, електронний ресурсuk_UA
dc.titleВикористання мережевих освітніх технологій на уроках літературного читання у початковій школіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record