Показати скорочений опис матеріалу
Використання мережевих освітніх технологій на уроках літературного читання у початковій школі
dc.contributor.author | Дарійчук, Крістіна Жаннівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T21:21:07Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T21:21:07Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9520 | |
dc.description.abstract | Сучасний освітній процес переживає значний розвиток завдяки науковим та технологічним досягненням, зокрема, використанню мережевих освітніх технологій. Дана кваліфікаційна робота присвячена вивченню і аналізу важливого аспекту сучасної освіти – впровадженню мережевих освітніх технологій на уроках літературного читання у початковій школі. У першому розділі роботи проаналізовано еволюцію та формування поняття «мережеві освітні технології» в педагогічній науці та науковій літературі; розглянуто основні визначення, концептуальні основи та історія розвитку цього поняття; висвітлено наукові дослідження та теоретичні підходи щодо використання мережевих освітніх технологій у початковій школі; проаналізовано сучасний стан педагогічної науки та роль мережевих технологій у навчальному процесі. У дослідження розглянуто особливості використання мережевих технологій при роботі з учнями початкових класів, звертається увага на адаптацію цих технологій до вікових та психологічних особливостей молодших школярів; аналізується, як мережеві освітні технології можуть бути використані для досягнення основних цілей та завдань уроків літературного читання в початковій школі. Констатувальне дослідження дало змогу дослідити стан використання мережевих освітніх технологій на уроках літературного читання в сучасній початковій школі, проаналізовано рівень їх використання та існуючі тенденції. У другому розділі було визначено педагогічні умови, необхідні для успішного впровадження мережевих технологій на уроках літературного 4 читання; шляхи підвищення ефективності використання мережевих освітніх технологій у процесі роботи над художнім твором; особливості проведення уроків літературного читання з використанням мережевих технологій навчання, включаючи вибір інструментів, методик та інтерактивних форм роботи. | uk_UA |
dc.subject | мережеві освітні технології, уроки літературного читання, електронна платформа, соціальна мережа, електронний ресурс | uk_UA |
dc.title | Використання мережевих освітніх технологій на уроках літературного читання у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету