Розвиток мотивації учіння дитини з особливими освітніми потребами.
Abstract
У ході магістерського дослідження, на основі тлумачення основних дефініцій
та з огляду вітчизняної літератури і сучасних джерел інформації, розкривається
сутність та значення проблеми розвитку мотивації учіння дитини з особливими
освітніми потребами. В рамках дослідження здійснюється детальний аналіз
особливостей становлення та розвитку мотивації учіння дитини. Автором
виокремлено психолого-педагогічні умови розвитку мотивації учіння дитини з
особливими освітніми потребами.
В цілому, досліджується стан рівня мотивованості дитини з особливими
освітніми потребами до учіння в інклюзивному класі, в якому сама авторка є
класоводом. Для дослідження рівня мотивованості учня, було використано
анкетування, за допомогою спостереження та аналізу виокремлено чинники, які
впливають на розвиток мотивації учіння. Здійснено аналіз ефективності
застосування різних методів роботи на уроках з дитиною з освітніми труднощами,
використання інноваційних платформ, що забезпечують вільний доступ для
здобуття освіти. На основі отриманих результатів, розроблено психологопедагогічний інструментарій та методичні рекомендації щодо розвитку мотивації
учіння дитини з особливими освітніми потребами.
Теоретична і практична значущість результатів дослідження слугуватиме
вагомим доробком при викладанні нормативних та варіативних навчальних
дисциплін в ЗВО. Рекомендації, розроблений методичний інструментарій, будуть
корисними вчителям, асистентам вчителя, асистенту дитини, студентам,
викладачам педагогічних освітніх закладів.