Показати скорочений опис матеріалу
Розвиток мотивації учіння дитини з особливими освітніми потребами.
dc.contributor.author | Коваль, Ольга Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T21:32:05Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T21:32:05Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9526 | |
dc.description.abstract | У ході магістерського дослідження, на основі тлумачення основних дефініцій та з огляду вітчизняної літератури і сучасних джерел інформації, розкривається сутність та значення проблеми розвитку мотивації учіння дитини з особливими освітніми потребами. В рамках дослідження здійснюється детальний аналіз особливостей становлення та розвитку мотивації учіння дитини. Автором виокремлено психолого-педагогічні умови розвитку мотивації учіння дитини з особливими освітніми потребами. В цілому, досліджується стан рівня мотивованості дитини з особливими освітніми потребами до учіння в інклюзивному класі, в якому сама авторка є класоводом. Для дослідження рівня мотивованості учня, було використано анкетування, за допомогою спостереження та аналізу виокремлено чинники, які впливають на розвиток мотивації учіння. Здійснено аналіз ефективності застосування різних методів роботи на уроках з дитиною з освітніми труднощами, використання інноваційних платформ, що забезпечують вільний доступ для здобуття освіти. На основі отриманих результатів, розроблено психологопедагогічний інструментарій та методичні рекомендації щодо розвитку мотивації учіння дитини з особливими освітніми потребами. Теоретична і практична значущість результатів дослідження слугуватиме вагомим доробком при викладанні нормативних та варіативних навчальних дисциплін в ЗВО. Рекомендації, розроблений методичний інструментарій, будуть корисними вчителям, асистентам вчителя, асистенту дитини, студентам, викладачам педагогічних освітніх закладів. | uk_UA |
dc.subject | розвиток, мотив, мотивація, учіння, дитина з особливими освітніми потребами, освітнє середовище. | uk_UA |
dc.title | Розвиток мотивації учіння дитини з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету