Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПетрушко (Мельничук), Сніжана Валентинівна
dc.date.accessioned2024-02-26T22:03:07Z
dc.date.available2024-02-26T22:03:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9533
dc.description.abstractПроблема агресивності у поведінці школярів є актуальною проблемою сучасності. Статистика засвідчує тенденцію до поширеності цього явища, тож особливого значення набувають дослідження, присвячені питанням дитячої агресії та її корекції. Мета роботи: виокремити та науково обгрунтувати шляхи корекції агресивної поведінки молодших школярів Структура роботи визначається її актуальністю, метою, завданнями, об’єктом, предметом і методами дослідження. Дана робота містить вступ, два розділи, висновки, список використаних джерел, який включає 103 найменування, практично орієнтовані додатки. Загальний обсяг роботи - 101 сторінка. Оприлюднені результати теоретико-методологічного аналізу сутності агресивності та чинників її виникнення; розкрито особливості проявів агресивності учнів молодшого шкільного віку; розглянуто методики її діагностики. Проведене дослідження дозволило обґрунтувати шляхи корекції агресивності молодших школярів, запропонувати способи й техніки корекції, психолого-педагогічної профілактики агресивності у поведінці учнів молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.subjectфеномен агресивності, агресія, структура агресивності, агресивні реакції, агресивна поведінка, види агресивної поведінки молодшого школяра, діагностика агресивності, профілактика, корекція агресивної поведінки, молодший шкільний вік.uk_UA
dc.titleАгресивність у поведінці учнів молодшого шкільного віку та шляхи її корекціїuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу