Розвиток наочно-образного мислення молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі
Abstract
Розділ 1 “Теоретичні основи процесу розвитку наочно-образного мислення
молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі”
присвячений дослідженню поняття “наочно-образне мислення” особистості в
контексті психолого-педагогічної літератури. Проаналізовано особливості
розвитку наочно-образного мислення у дітей молодшого шкільного віку та
описано дидактичний потенціал природничої освітньої галузі в контексті
розвитку цього виду мислення. Висновки до першого розділу об'єднують
отримані результати та визначають основні тенденції вивчення наочно-образного
мислення молодших школярів у природничій освіті.
Розділ 2 “Педагогічні умови формування в учнів початкової школи наочнообразного мислення в процесі вивчення природничої освітньої галузі” розглядає
конкретні педагогічні заходи для формування наочно-образного мислення учнів.
Автор проводить дослідження рівня розвитку наочно-образного мислення у
молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі. Далі
обґрунтовуються педагогічні умови, серед яких тренування мисленнєвих
операцій, використання наочних засобів та мультимедійний супровід вивчення
природничої освітньої галузі. Кожна з умов розглядається як ключовий елемент
у формуванні наочно-образного мислення молодших школярів.