Show simple item record

dc.contributor.authorСливка, Катерина Дмитрівна
dc.date.accessioned2024-02-26T22:07:00Z
dc.date.available2024-02-26T22:07:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9535
dc.description.abstractРозділ 1 “Теоретичні основи процесу розвитку наочно-образного мислення молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі” присвячений дослідженню поняття “наочно-образне мислення” особистості в контексті психолого-педагогічної літератури. Проаналізовано особливості розвитку наочно-образного мислення у дітей молодшого шкільного віку та описано дидактичний потенціал природничої освітньої галузі в контексті розвитку цього виду мислення. Висновки до першого розділу об'єднують отримані результати та визначають основні тенденції вивчення наочно-образного мислення молодших школярів у природничій освіті. Розділ 2 “Педагогічні умови формування в учнів початкової школи наочнообразного мислення в процесі вивчення природничої освітньої галузі” розглядає конкретні педагогічні заходи для формування наочно-образного мислення учнів. Автор проводить дослідження рівня розвитку наочно-образного мислення у молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі. Далі обґрунтовуються педагогічні умови, серед яких тренування мисленнєвих операцій, використання наочних засобів та мультимедійний супровід вивчення природничої освітньої галузі. Кожна з умов розглядається як ключовий елемент у формуванні наочно-образного мислення молодших школярів.uk_UA
dc.subjectнаочно-образне мислення, молодший школяр, природнича освітня галузьuk_UA
dc.titleРозвиток наочно-образного мислення молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record