Показати скорочений опис матеріалу
Розвиток наочно-образного мислення молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі
dc.contributor.author | Сливка, Катерина Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T22:07:00Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T22:07:00Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9535 | |
dc.description.abstract | Розділ 1 “Теоретичні основи процесу розвитку наочно-образного мислення молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі” присвячений дослідженню поняття “наочно-образне мислення” особистості в контексті психолого-педагогічної літератури. Проаналізовано особливості розвитку наочно-образного мислення у дітей молодшого шкільного віку та описано дидактичний потенціал природничої освітньої галузі в контексті розвитку цього виду мислення. Висновки до першого розділу об'єднують отримані результати та визначають основні тенденції вивчення наочно-образного мислення молодших школярів у природничій освіті. Розділ 2 “Педагогічні умови формування в учнів початкової школи наочнообразного мислення в процесі вивчення природничої освітньої галузі” розглядає конкретні педагогічні заходи для формування наочно-образного мислення учнів. Автор проводить дослідження рівня розвитку наочно-образного мислення у молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі. Далі обґрунтовуються педагогічні умови, серед яких тренування мисленнєвих операцій, використання наочних засобів та мультимедійний супровід вивчення природничої освітньої галузі. Кожна з умов розглядається як ключовий елемент у формуванні наочно-образного мислення молодших школярів. | uk_UA |
dc.subject | наочно-образне мислення, молодший школяр, природнича освітня галузь | uk_UA |
dc.title | Розвиток наочно-образного мислення молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету