Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМельничук, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned2024-02-27T14:38:15Z
dc.date.available2024-02-27T14:38:15Z
dc.date.issued2023-12-21
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9550
dc.description.abstractЗ огляду на сучасні стресогенні умови життя людини у соціумі, надзвичайно важливими стають такі складові психологічного комфорту, як розуміння людиною себе, своїх емоції, оволодіння способами управління емоційними проявами, здатність до розпізнавання власних емоційних станів та розуміння причин їх виникнення, навички контролювання та зміни емоції, відновлення життєвої рівноваги, підвищення продуктивності власної життєдіяльності, уміння допомагати собі та підтримувати інших в складних ситуаціях життя та справлятися зі стресом для уникнення його негативних наслідків. Усі перелічені умови можуть бути гармонійно забезпечені завдяки умінню людини керувати власними емоційними переживаннями, розуміти їх та причини їх виникнення у себе та інших, що дуже важливо для збереження психологічного здоров’я та розвитку стійкості до стресу. У цьому плані актуальним стає розгляд ролі емоційного інтелекту у цьому процесі. Власне емоційний інтелект (EI або EQ – «емоційний коефіцієнт») розглядається як здатність особи сприймати, інтерпретувати, демонструвати, контролювати, оцінювати та використовувати емоції для ефективного та конструктивного спілкування з іншими людьми. Здатність виражати і контролювати емоції є важливою, як і здатність розуміти, інтерпретувати і реагувати на емоції інших людей. Деякі експерти вважають, що емоційний інтелект важливіший за IQ для життєвого успіху. Усі структурні компоненти емоційного інтелекту взаємопов’язані і їхня тісна взаємозалежність сприяє ефективній міжособовій взаємодії. Зрозуміло, що розвинутий емоційний інтелект сприяє побудові успішної кар’єри, забезпечує продуктивність професійної діяльності, уміння працювати в команді і допомагає зберегти вмотивованість. А за таких умов може підвищуватися і стресостійкість людини. З огляду на вищезазначене, актуальність дослідження полягає в тому, що попри всі наявні дослідження на сьогодні не виявлено ступеня впливу рівня емоційного інтелекту на формування стресостійкості особи.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesмагістерські роботи;educ_2024_194
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectміжособистісні взаємодіїuk_UA
dc.subjectпродуктивність професійної діяльностіuk_UA
dc.titleЕмоційний інтелект як одна з умов забезпечення особистісної стресостійкостіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу