Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКлимчук, Анастасія Павлівна
dc.date.accessioned2024-02-27T19:45:24Z
dc.date.available2024-02-27T19:45:24Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9581
dc.description.abstractНаукова робота спрямована на дослідження організації інтерактивної навчальної взаємодії молодших школярів у процесі вивчення природничої освітньої галузі в початковій школі. У першому розділі “Теоретичні засади організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів початкової школи” проводиться аналіз поняття “навчальна взаємодія” в науковій літературі, виокремлюються специфіка інтерактивної взаємодії молодших школярів в освітньому процесі початкової школи та розглядається інтерактивне навчання як важлива умова організації навчальної взаємодії молодших школярів. Розділ завершується висновками, в яких підсумовано теоретичний аналіз та визначено основні принципи інтерактивної навчальної взаємодії. Другий розділ кваліфікаційної роботи розглядає результати дослідження стану організації навчальної взаємодії у молодших школярів в процесі вивчення природничої освіти. Проаналізовано педагогічні умови інтерактивної навчальної взаємодії, включаючи організацію інтерактивного навчання відповідно до принципів інтерактивного навчання, а також використання інтерактивних методів навчання для досягнення цієї мети.uk_UA
dc.subjectвзаємодія, навчальна взаємодія, інтерактивні діяльність, інтерактивна навчальна взаємодія, інтерактивне навчання, інтерактивні методи навчання.uk_UA
dc.titleОрганізація інтерактивної навчальної взаємодії молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу