Показати скорочений опис матеріалу
Організація інтерактивної навчальної взаємодії молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі
dc.contributor.author | Климчук, Анастасія Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T19:45:24Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T19:45:24Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9581 | |
dc.description.abstract | Наукова робота спрямована на дослідження організації інтерактивної навчальної взаємодії молодших школярів у процесі вивчення природничої освітньої галузі в початковій школі. У першому розділі “Теоретичні засади організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів початкової школи” проводиться аналіз поняття “навчальна взаємодія” в науковій літературі, виокремлюються специфіка інтерактивної взаємодії молодших школярів в освітньому процесі початкової школи та розглядається інтерактивне навчання як важлива умова організації навчальної взаємодії молодших школярів. Розділ завершується висновками, в яких підсумовано теоретичний аналіз та визначено основні принципи інтерактивної навчальної взаємодії. Другий розділ кваліфікаційної роботи розглядає результати дослідження стану організації навчальної взаємодії у молодших школярів в процесі вивчення природничої освіти. Проаналізовано педагогічні умови інтерактивної навчальної взаємодії, включаючи організацію інтерактивного навчання відповідно до принципів інтерактивного навчання, а також використання інтерактивних методів навчання для досягнення цієї мети. | uk_UA |
dc.subject | взаємодія, навчальна взаємодія, інтерактивні діяльність, інтерактивна навчальна взаємодія, інтерактивне навчання, інтерактивні методи навчання. | uk_UA |
dc.title | Організація інтерактивної навчальної взаємодії молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету