dc.description.abstract | Магістерське дослідження присвячене розкриттю проблеми розвитку
мовлення учнів початкової школи із застосуванням мультимедійних засобів.
У роботі проаналізовано зміст таких понять як «мова», «мовлення»,
«розвиток мовлення», «мовленнєва діяльність», «методика розвитку
мовлення». Уточнено зміст дефініції «розвиток мовлення молодших
школярів» - принцип навчання мови, який має на меті роботу щодо
збагачення словникового запасу школярів, розвиток умінь сприймати та
будувати висловлювання згідно умов спілкування. Ключове поняття
дослідження – розвиток мовлення молодших школярів із застосуванням
мультимедійних засобів – інтерпретовано як система робота щодо
формування мовленнєвих умінь через поєднання навчального матеріалу із
його зоровим/слуховим сприйняттям із застосуванням мультимедіа.
Здійснено характеристику психолінгвістичних та психологічних
особливостей мовленнєвого розвитку учнів початкової школи, визначено
педагогічні передумови мовлення школярів.
У магістерській роботі з’ясовано теоретико-методичні основи
застосування мультимедійних засобів на уроках української мови; розкрито
особливості використання інформаційних технологій в освітньому процесі,
проаналізовано можливості мультимедійних засобів з метою розвитку
мовлення молодших школярів.
Схарактеризовано мультимедійні засоби навчання через систему форм,
методів, прийомів роботи з розвитку мовлення молодших школярів.
3
У магістерській роботі представлено методику розвитку мовлення
учнів початкових класів, що забезпечена системою текстових, підготовчих та
ситуаційних вправ з використанням мультимедійної підтримки та
програмних засобів. | uk_UA |