Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПетракович, Оксана Сергіївна
dc.date.accessioned2024-02-27T20:00:41Z
dc.date.available2024-02-27T20:00:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9588
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена дослідженню питання виховання наполегливості молодших школярів у процесі творчої предметноперетворювальної діяльності. Наполегливість – це одна із головних якостей волі. Наполегливість повʼязана з умінням молодших школярів здійснювати свої прагнення та є одним із найважливіших видів внутрішніх мотивів. Науковці стверджують, що молодший шкільний вік – це найважливіший перехідний етап у житті людини від раннього дитинства до свідомого життя і тому саме в цей період варто приділяти велику увагу учням у питаннях морально-вольового загартування й виховання наполегливості, які допомагатимуть їм у подальшому житті. Наполегливість проявляється тоді, коли на шляху до досягнення мети виникають нові й непередбачувані труднощі, які потребують від особистості мобілізації фізичних, розумових сил на кінцевий позитивний результат. Наполегливість у дітей варто виховувати з раннього дитинства, добираючи при цьому посильні для кожної вікової категорії завдання. Виховання наполегливості у молодших школярів розглядається як цілеспрямований процес, який передбачає формування здатності досягати своєї мети невідступно, докладати вагомих зусиль у боротьбі із труднощами, які можуть виникати на шляху до отримання бажаних результатів. Предметно-перетворювальна діяльність – один із видів творчої діяльності учнів молодшого шкільного віку. Оскільки через діяльність виховується та розвивається особистість, то створення власноруч виробів (обєктів праці) є важливим засобом морального та трудового виховання, а також формування таких вольових якостей, як наполегливість, рішучість, цілеспрямованість, тощо. 3 Творча предметно-перетворювальна діяльність – різновид активної творчої діяльності учнів, під час якої вони взаємодіють із навколишнім світом через створення естетичних та корисних виробів з різних матеріалів. Виконання проєктно-технологічних завдань дає змогу учням повністю виявляти креативність, індивідуальність та неповторність. Діагностування рівнів вихованості наполегливості молодших школярів у творчої предметно-перетворювальної діяльності на етапі констатувального експерименту показало, що досліджувана якість сформована у них недостатньо і потребує цілеспрямованого розвитку. З метою ефективного виховання наполегливості молодших школярів у процесі творчої предметно-перетворювальної діяльності нами було обґрунтовано методи, форми та педагогічні умови, які сприятимуть оптимізації досліджуваного процесу.uk_UA
dc.subjectвиховання, наполегливість, воля, молодший школяр, творчість, предметно-перетворювальна діяльністьuk_UA
dc.titleВиховання наполегливості молодших школярів у процесі творчої предметно-перетворювальної діяльностіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу