dc.contributor.author | Барбуца, Марина Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T20:14:54Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T20:14:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9592 | |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена важливій проблемі виховання
моральної якості особистості – толерантності – у молодших школярів.
У першому розділі розглянута генеза наукових уявлень про виховання
толерантності, розкрита сутнісна характеристика цієї якості як моральної
особистісної риси, проаналізована специфіка її виховання у дітей молодшого
шкільного віку та роль навчання у цьому процесі. Розділ завершується
висновками, в яких узагальнено основні теоретичні засади проблеми
виховання толерантності.
Другий розділ присвячений організаційно-педагогічним умовам
виховання толерантності у освітньому процесі Нової української школи. В
ньому проведено констатувальне дослідження рівнів вихованості
толерантності у молодших школярів та обґрунтовано організаційнопедагогічні умови її виховання.
Загальні висновки магістерської роботи підкреслюють важливість
виховання толерантності в початковій школі, вказують на необхідність
врахування особливостей дітей молодшого віку та використання художніх
творів як ефективного засобу впливу на цей процес. Крім того, наводяться
конкретні рекомендації для педагогів і методистів, спрямовані на підвищення
рівня толерантності учнів в умовах сучасної української школи. | uk_UA |
dc.subject | толерантність, толерантна взаємодія, виховання моральних якостей, організаційно-педагогічні умови, діти молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.title | Виховання міжособистісної толерантності у процесі вивчення художньої літератури в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |