Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБарбуца, Марина Віталіївна
dc.date.accessioned2024-02-27T20:14:54Z
dc.date.available2024-02-27T20:14:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9592
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена важливій проблемі виховання моральної якості особистості – толерантності – у молодших школярів. У першому розділі розглянута генеза наукових уявлень про виховання толерантності, розкрита сутнісна характеристика цієї якості як моральної особистісної риси, проаналізована специфіка її виховання у дітей молодшого шкільного віку та роль навчання у цьому процесі. Розділ завершується висновками, в яких узагальнено основні теоретичні засади проблеми виховання толерантності. Другий розділ присвячений організаційно-педагогічним умовам виховання толерантності у освітньому процесі Нової української школи. В ньому проведено констатувальне дослідження рівнів вихованості толерантності у молодших школярів та обґрунтовано організаційнопедагогічні умови її виховання. Загальні висновки магістерської роботи підкреслюють важливість виховання толерантності в початковій школі, вказують на необхідність врахування особливостей дітей молодшого віку та використання художніх творів як ефективного засобу впливу на цей процес. Крім того, наводяться конкретні рекомендації для педагогів і методистів, спрямовані на підвищення рівня толерантності учнів в умовах сучасної української школи.uk_UA
dc.subjectтолерантність, толерантна взаємодія, виховання моральних якостей, організаційно-педагогічні умови, діти молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.titleВиховання міжособистісної толерантності у процесі вивчення художньої літератури в початковій школіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу