Показати скорочений опис матеріалу
Виховання міжособистісної толерантності у процесі вивчення художньої літератури в початковій школі
dc.contributor.author | Барбуца, Марина Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T20:14:54Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T20:14:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9592 | |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена важливій проблемі виховання моральної якості особистості – толерантності – у молодших школярів. У першому розділі розглянута генеза наукових уявлень про виховання толерантності, розкрита сутнісна характеристика цієї якості як моральної особистісної риси, проаналізована специфіка її виховання у дітей молодшого шкільного віку та роль навчання у цьому процесі. Розділ завершується висновками, в яких узагальнено основні теоретичні засади проблеми виховання толерантності. Другий розділ присвячений організаційно-педагогічним умовам виховання толерантності у освітньому процесі Нової української школи. В ньому проведено констатувальне дослідження рівнів вихованості толерантності у молодших школярів та обґрунтовано організаційнопедагогічні умови її виховання. Загальні висновки магістерської роботи підкреслюють важливість виховання толерантності в початковій школі, вказують на необхідність врахування особливостей дітей молодшого віку та використання художніх творів як ефективного засобу впливу на цей процес. Крім того, наводяться конкретні рекомендації для педагогів і методистів, спрямовані на підвищення рівня толерантності учнів в умовах сучасної української школи. | uk_UA |
dc.subject | толерантність, толерантна взаємодія, виховання моральних якостей, організаційно-педагогічні умови, діти молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.title | Виховання міжособистісної толерантності у процесі вивчення художньої літератури в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету