dc.contributor.author | Тодорюк, Вікторія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T20:50:58Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T20:50:58Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9597 | |
dc.description.abstract | У магістерській роботі автором обґрунтовано особливості художньоестетичного розвитку молодших школярів засобами декоративноприкладного мистецтва. У художньо-естетичному розвитку молодших
школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва важливим є
навчання учнів сприймати та усвідомлювати красу дійсності, відчувати
емоції та почуття до об’єктів і явищ природи, навчитися відрізняти прекрасне
в довкіллі. Твори декоративно-прикладного мистецтва захоплюють красою,
примушують спостерігати та відчувати завдяки візерункам, орнаментам із
рослинних і геометричних елементів, кольорам і їх відтінкам, елементам
українського декоративного розпису.
Розкрито актуальність проблеми художньо-естетичного розвитку
особистості у науковій літературі. Проаналізовано суть та вікові особливості
художньо-естетичного розвитку молодших школярів. Охарактеризовано
засоби декоративно-прикладного мистецтва в художньо-естетичному
розвитку молодших школярів.
Здійснено дослідження стану художньо-естетичного розвитку
молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва.
Теоретично обґрунтовано педагогічні умови художньо-естетичного розвитку
молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва
Визначено методичний інструментарій художньо-естетичного розвитку
молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. | uk_UA |
dc.subject | художньо-естетичний розвиток, естетичне сприймання, творчість, урок образотворчого мистецтва, декоративноприкладне мистецтво, орнамент, декоративний розпис. | uk_UA |
dc.title | Художньо-естетичний розвиток молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |