Художньо-естетичний розвиток молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва
Короткий опис(реферат)
У магістерській роботі автором обґрунтовано особливості художньоестетичного розвитку молодших школярів засобами декоративноприкладного мистецтва. У художньо-естетичному розвитку молодших
школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва важливим є
навчання учнів сприймати та усвідомлювати красу дійсності, відчувати
емоції та почуття до об’єктів і явищ природи, навчитися відрізняти прекрасне
в довкіллі. Твори декоративно-прикладного мистецтва захоплюють красою,
примушують спостерігати та відчувати завдяки візерункам, орнаментам із
рослинних і геометричних елементів, кольорам і їх відтінкам, елементам
українського декоративного розпису.
Розкрито актуальність проблеми художньо-естетичного розвитку
особистості у науковій літературі. Проаналізовано суть та вікові особливості
художньо-естетичного розвитку молодших школярів. Охарактеризовано
засоби декоративно-прикладного мистецтва в художньо-естетичному
розвитку молодших школярів.
Здійснено дослідження стану художньо-естетичного розвитку
молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва.
Теоретично обґрунтовано педагогічні умови художньо-естетичного розвитку
молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва
Визначено методичний інструментарій художньо-естетичного розвитку
молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва.