Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТодорюк, Вікторія Сергіївна
dc.date.accessioned2024-02-27T20:50:58Z
dc.date.available2024-02-27T20:50:58Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9597
dc.description.abstractУ магістерській роботі автором обґрунтовано особливості художньоестетичного розвитку молодших школярів засобами декоративноприкладного мистецтва. У художньо-естетичному розвитку молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва важливим є навчання учнів сприймати та усвідомлювати красу дійсності, відчувати емоції та почуття до об’єктів і явищ природи, навчитися відрізняти прекрасне в довкіллі. Твори декоративно-прикладного мистецтва захоплюють красою, примушують спостерігати та відчувати завдяки візерункам, орнаментам із рослинних і геометричних елементів, кольорам і їх відтінкам, елементам українського декоративного розпису. Розкрито актуальність проблеми художньо-естетичного розвитку особистості у науковій літературі. Проаналізовано суть та вікові особливості художньо-естетичного розвитку молодших школярів. Охарактеризовано засоби декоративно-прикладного мистецтва в художньо-естетичному розвитку молодших школярів. Здійснено дослідження стану художньо-естетичного розвитку молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови художньо-естетичного розвитку молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва Визначено методичний інструментарій художньо-естетичного розвитку молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва.uk_UA
dc.subjectхудожньо-естетичний розвиток, естетичне сприймання, творчість, урок образотворчого мистецтва, декоративноприкладне мистецтво, орнамент, декоративний розпис.uk_UA
dc.titleХудожньо-естетичний розвиток молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтваuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу