Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБигар, Віталія Василівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:02:20Z
dc.date.available2024-02-27T21:02:20Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9603
dc.description.abstractДане дослідження присвячене розгляду теоретичних основ та експериментальної перевірки застосування комп’ютерних ігор на уроках інформатики як засобу навчання. У першому розділі «Теоретичні основи використання комп’ютерних ігор у процесі навчання молодших школярів» проведено аналіз поглядів учених щодо комп’ютерних ігор в освітньому процесі початкової школи, окреслено їх роль, розкрито сутність та запропоновано узагальнену класифікацію даного виду ігор. Другий розділ «Педагогічні умови використання компʼютерних ігор як засобу навчання молодших школярів на уроках інформатики» присвячений експериментальній перевірці та обґрунтуванню педагогічних умов використання компʼютерних ігор на уроках інформатики у сучасній початковій школі. За результатами проведеного дослідження доведено позитивне ставлення до використання ігор в освітньому процесі, але водночас виявлено фрагментарне застосування таких навчальних активностей. Експериментально доведено ефективність застосування компʼютерних ігор на уроках інформатики у початковій школі. Розроблено рекомендації щодо застосування освітніх ігор для учнів відповідно до класу та змістової лінії, яка вивчається.uk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технології, комп’ютерні ігри, засіб навчання, підвищення мотивації, педагогічні умовиuk_UA
dc.titleВикористання комп'ютерних ігор як засобу навчання школярів на уроках інформатики в початкових класахuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу