Show simple item record

dc.contributor.authorТимків, Іванна Василівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:19:32Z
dc.date.available2024-02-27T21:19:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9614
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано актуальність цілісного дослідження окресленої науково-методичної проблеми, а саме інтегративного підходу до навчання грамоти молодших школярів, що зумовлено потребами сьогодення та вимогами початкової освіти – створити сприятливі умови для самореалізації особистості, розвитку її творчого потенціалу, ключових та предметних компетентностей, виробленню сучасної світоглядної парадигми у навчанні молодших школярів. На основі опрацювання наукової та навчально-методичної літератури, врахування досвіду вчителів початкових класів і власного педагогічного досвіду розкрито теоретико-методичні засади та з’ясовано особливості проведення уроків навчання грамоти з учнями молодшого шкільного віку на інтегративній основі. Запропоновано методичну систему /інтегровані уроки навчання грамоти на яких учні працюють зі звуком, буквою, словом, вправляються у побудові речень, монологів і діалогів з використанням інтерактивних дидактичних методів і прийомів, інноваційних педагогічних технологій для підвищення мотивації та інтересу учнів до навчання мови, оволодіння визначеними програмою видами усного мовлення. Результати констатувального дослідження в першому класі спрямовано на виявлення рівня використання інтеграції на уроках навчання грамоти, практичне застосування набутих умінь і навичок і засвідчили ефективність та доцільність інтеграції у навчанні молодших школярів ЗЗСО.uk_UA
dc.subjectінтегративний підхід, інтегрований урок, інноваційні технології, внутрішньопредметні зв’язки, ключові та предметні компетентності, навчання грамоти.uk_UA
dc.titleІнтегративний підхід до навчання грамоти молодших школярівuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record