Показати скорочений опис матеріалу
Інтегративний підхід до навчання грамоти молодших школярів
dc.contributor.author | Тимків, Іванна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:19:32Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:19:32Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9614 | |
dc.description.abstract | У роботі обґрунтовано актуальність цілісного дослідження окресленої науково-методичної проблеми, а саме інтегративного підходу до навчання грамоти молодших школярів, що зумовлено потребами сьогодення та вимогами початкової освіти – створити сприятливі умови для самореалізації особистості, розвитку її творчого потенціалу, ключових та предметних компетентностей, виробленню сучасної світоглядної парадигми у навчанні молодших школярів. На основі опрацювання наукової та навчально-методичної літератури, врахування досвіду вчителів початкових класів і власного педагогічного досвіду розкрито теоретико-методичні засади та з’ясовано особливості проведення уроків навчання грамоти з учнями молодшого шкільного віку на інтегративній основі. Запропоновано методичну систему /інтегровані уроки навчання грамоти на яких учні працюють зі звуком, буквою, словом, вправляються у побудові речень, монологів і діалогів з використанням інтерактивних дидактичних методів і прийомів, інноваційних педагогічних технологій для підвищення мотивації та інтересу учнів до навчання мови, оволодіння визначеними програмою видами усного мовлення. Результати констатувального дослідження в першому класі спрямовано на виявлення рівня використання інтеграції на уроках навчання грамоти, практичне застосування набутих умінь і навичок і засвідчили ефективність та доцільність інтеграції у навчанні молодших школярів ЗЗСО. | uk_UA |
dc.subject | інтегративний підхід, інтегрований урок, інноваційні технології, внутрішньопредметні зв’язки, ключові та предметні компетентності, навчання грамоти. | uk_UA |
dc.title | Інтегративний підхід до навчання грамоти молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету