dc.contributor.author | Станішевська, Ірина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:48:21Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:48:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9629 | |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота спрямована на дослідження та аналіз процесу
розвитку монологічного мовлення у молодших школярів на уроках
літературного читання. Монологічне мовлення є важливою складовою
мовної та літературної компетентності учнів, і воно вимагає особливої уваги
та методичного підходу для ефективного навчання та розвитку.
У роботі проаналізовано основні підходи до визначення сутності
поняття «монологічне мовлення молодших школярів», розкрито теоретичні
підходи до розвитку монологічного мовлення в учнів молодшого шкільного
віку, розглядаються педагогічні методи та прийоми, які можуть бути
використані на уроках літературного читання для досягнення цієї мети.
Також вивчається досвід вчителів та результати педагогічних досліджень у
цій галузі.
У дослідженні визначено критерії, показники та рівні сформованості
монологічного мовлення учнів початкової школи. На основі аналізу
теоретичних джерел та результатів емпіричного дослідження нами було
обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку молодших школярів
на уроках літературного читання
Робота містить практичні приклади, які можуть бути використані в
навчальному процесі. | uk_UA |
dc.subject | мовлення, монологічне мовлення, види мовленнєвої діяльності, розвиток мовлення, монолог, літературне читання, креативне і творче мислення, культура мовлення | uk_UA |
dc.title | Розвиток монологічного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |