Показати скорочений опис матеріалу
Розвиток монологічного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання
dc.contributor.author | Станішевська, Ірина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:48:21Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:48:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9629 | |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота спрямована на дослідження та аналіз процесу розвитку монологічного мовлення у молодших школярів на уроках літературного читання. Монологічне мовлення є важливою складовою мовної та літературної компетентності учнів, і воно вимагає особливої уваги та методичного підходу для ефективного навчання та розвитку. У роботі проаналізовано основні підходи до визначення сутності поняття «монологічне мовлення молодших школярів», розкрито теоретичні підходи до розвитку монологічного мовлення в учнів молодшого шкільного віку, розглядаються педагогічні методи та прийоми, які можуть бути використані на уроках літературного читання для досягнення цієї мети. Також вивчається досвід вчителів та результати педагогічних досліджень у цій галузі. У дослідженні визначено критерії, показники та рівні сформованості монологічного мовлення учнів початкової школи. На основі аналізу теоретичних джерел та результатів емпіричного дослідження нами було обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку молодших школярів на уроках літературного читання Робота містить практичні приклади, які можуть бути використані в навчальному процесі. | uk_UA |
dc.subject | мовлення, монологічне мовлення, види мовленнєвої діяльності, розвиток мовлення, монолог, літературне читання, креативне і творче мислення, культура мовлення | uk_UA |
dc.title | Розвиток монологічного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету