Подолання негативних наслідків стресу студентів в умовах воєнного стану засобами фізичної культури
Abstract
У статті охарактеризовано особливості негативних наслідків стресу в умовах воєнного стану в Україні.
Розглянуто основні наслідки негативного впливу стресу на ментальне та фізичне здоров’я студенів.
Теоретичний аналіз наукових досліджень свідчить, що проблема подолання негативних наслідків стресу не
достатньо досліджена в педагогічній теорії, а тому не знайшла належного відображення в практичній діяльності
навчальних закладів.
Стрес є невід’ємною частиною життя будь-якого прошарку суспільства, представників будь-яких професій,
усіх вікових груп. Реалії воєнного конфлікту на території України накладають обмеження щодо організації
освітнього процесу, є викликом забезпечення навчання з використанням не тільки оздоровчих та тренувальних
засобів, а й інформаційних для використання під час самостійних занять фізичними вправами для подолання
негативних наслідків стресу, покращення стану нервової, дихальної, серцево-судинної системи.
Матеріали дослідження можуть бути використані у освітньому процесі закладів освіти при викладанні
фізичної культури. На викладачів фізичної культури покладається підбір методів та засобів, що можуть
використовуватися під час навчання, занять онлайн та самостійного виконання студентами.