Показати скорочений опис матеріалу
Особливості використання інтерактивних мультимедіа в освітньому процесі початкової школи
dc.contributor.author | Шульга, Альона | |
dc.contributor.author | Дідух, Віталія | |
dc.date.accessioned | 2024-08-14T15:55:41Z | |
dc.date.available | 2024-08-14T15:55:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Шульга, А. В., Дідух, В. В. (2024). Особливості використання інтерактивних мультимедіа в освітньому процесі початкової школи. Інноваційна педагогіка, 71(2), 187-190. Видавничий дім «Гельветика». | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10327 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній з актуальних проблем сучасної початкової освіти – використанню інтерактивних мультимедіа в освітньому процесі початкової школи. Зокрема, проаналізовано поняття «інтерактивний засіб», «інтерактивне зображення», «інтерактивний плакат» та «інтерактивне мультимедіа», здійнсено їх розмежування. Розглянуто класифікацію типів інтерактивних мультимедіа в освіті (навчальні ігри, мультимедійні навчальні посібники, інтерактивні симуляції, віртуальні екскурсії та музеї, інтерактивні плакати, навчальні платформи, інтерактивні відео, інтерактивні презентації, інтерактивні картки). На основі аналізу науково-педагогічної літератури визначено труднощі, з якими зустрічаються вчителі при використанні інтерактивних мультимедіа в початковій школі (обмежений доступ до інтерактивних мультимедіа, недостатня підготовка вчителів, перевантаження інформацією, проблеми з увагою та концентрацією, відсутність особистого контакту, необхідність належного контенту). Відповідно до зазначених труднощів у використанні інтерактивних мультимедіа в освітньому процесі, запропоновано рекомендації щодо їх подолання (вибір якісного контенту, регулярні тренінги та курси для вчителів щодо використання інтерактивних мультимедіа, дотримання балансу між традиційними методами та засобами та інтерактивними мультимедіа; інтегрувати інтерактивні елементи поступово, враховуючи вік та особливості учнів).З’ясовано, що застосування інтерактивних мультимедіа на уроках у початковій школі є ефективним інструментом для підвищення зацікавленості та залученості учнів в освітній процес. Ці засоби створюють стимулююче та захоплююче навчальне середовище, сприяючи успішному засвоєнню матеріалу і розвитку креативного мислення. Визначено перспективи подальших досліджень, що включають розширення розуміння впливу інтерактивних мультимедіа на освітній процес та результат здобувачів освіти, вивчення оптимальних стратегій використання для підвищення зацікавленості та мотивації. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне мультимедіа | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні засоби навчання | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Особливості використання інтерактивних мультимедіа в освітньому процесі початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету