Show simple item record

dc.contributor.authorАнтків, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned2024-09-02T15:11:42Z
dc.date.available2024-09-02T15:11:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationАнтків А.І. Формування англомовної граматичної компетентності учнів середньої школи в умовах інклюзії: магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Антків Анастасія Ігорівна; науковий керівник Куковська В. І. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2022. – 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10458
dc.description.abstractРобота присвячена питанням формування англомовної граматичної компетентності на уроках в учнів 6 класу середньої школи. Граматичний аспект навчання англійської мови потребує імпліцитного, експліцитного та диференційованого підходів до формування граматичних навичок. У цій роботі використані такі методи дослідження, як аналіз педагогіко- психологічної та наукової літератури з досліджуваної проблеми; пробного навчання з метою визначення рівня сформованості та розвитку граматичної компетентності в учнів середньої школи в умовах інклюзії. Додатки демонструють кількісні співвідношення рівнів сформованості навичок граматики учнів середньої школив умовах інклюзії до початку пробного навчання та після його закінчення: завдання та результати вхідного та вихідного контролю учнів 6-го класу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінклюзивна освіта, навчання англійської мови, навчання граматики, середня освіта,uk_UA
dc.titleФормування англомовної граматичної компетентності учнів середньої школи в умовах інклюзіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record