Формування англомовної граматичної компетентності учнів середньої школи в умовах інклюзії
Короткий опис(реферат)
Робота присвячена питанням формування англомовної граматичної компетентності на уроках в учнів 6 класу середньої школи. Граматичний аспект навчання англійської мови потребує імпліцитного, експліцитного та диференційованого підходів до формування граматичних навичок. У цій роботі використані такі методи дослідження, як аналіз педагогіко- психологічної та наукової літератури з досліджуваної проблеми; пробного навчання з метою визначення рівня сформованості та розвитку граматичної компетентності в учнів середньої школи в умовах інклюзії. Додатки демонструють кількісні співвідношення рівнів сформованості навичок граматики учнів середньої школив умовах інклюзії до початку пробного навчання та після його закінчення: завдання та результати вхідного та вихідного контролю учнів 6-го класу.