Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМалиш, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned2024-09-11T19:36:23Z
dc.date.available2024-09-11T19:36:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationМалиш І.Ю. Формування англомовної фонетичної компетентності учнів середньої школи за допомогою аутентичних віршів і пісень : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Малиш Ірина Юріївна; науковий керівник Худик К.Г. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2022. – 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10522
dc.description.abstractУ магістерській роботі проведено комплексне дослідження проблем удосконалення англомовної фонетичної компетентності учнів 5 класу загальноосвітньої середньої школи. Сформульовано поняття англомовної фонетичної компетентності учнів. У роботі обґрунтовано етапи формування та удосконалення англомовної фонетичної компетентності учнів. Проаналізовано роль фонетичних знань та умінь у формуванні англомовної фонетичної компетентності учнів 5 класу. Розроблено комплекс вправ для удосконалення англомовної фонетичної компетентності учнів, засоби удосконалення фонетичної компетентності і контроль рівня її сформованості. Здійснено експериментальну перевірку методики удосконалення англомовної фонетичної компетентності учнів 5 класу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectангломовна фонетична компетентність, фонетичні знання і навички, мовна усвідомленість, фонетичний мінімум, етапи, вправи, контроль, учні старших класівuk_UA
dc.titleФормування англомовної фонетичної компетентності учнів середньої школи за допомогою аутентичних віршів і пісеньuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу