Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНастас, Анна Ігорівна
dc.date.accessioned2024-09-11T19:57:19Z
dc.date.available2024-09-11T19:57:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationНастас А.І. Формування іншомовної компетентності в говорінні учнів старших класів за умови вивчення англійської як другої іноземної мови (перша - французька) : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Настас Анна Ігорівна; науковий керівник Шиба А.В. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2022. – 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10527
dc.description.abstractУ роботі розкрито сутність іншомовної комунікативної компетентності і чинники впливу на її формування; описано структуру і засоби формування іншомовної компетентності в говорінні учнів старших класів за допомогою методу проектів. Особливу увагу звернено на добір вправ і завдань для формування іншомовної компетентності в говорінні учнів. Виокремлені та схарактеризовані показники сформованості іншомовної компетентності в говорінні учнів старших класів співвідносяться з результатами навчання іноземних мов учнів старших класів, визначеними Державним стандартом базової середньої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнавчання англійської мови, говоріння, учні старших класів, англійська як друга іноземна моваuk_UA
dc.titleФормування іншомовної компетентності в говорінні учнів старших класів за умови вивчення англійської як другої іноземної мови (перша - французька)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу