Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКорсей, Світлана Сергіївна
dc.date.accessioned2024-09-16T13:33:35Z
dc.date.available2024-09-16T13:33:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКорсей С.С. Нетрадиційні форми організації навчання англійської мови як засіб підвищення мотивації учнів середньої школи : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Корсей Світлана Сергіївна; науковий керівник Павлович Т.І. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2023. – 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10580
dc.description.abstractНаше дослідження присвячено теоретичним принципам нетрадиційної форми організації навчання, опису теоретичних основ нетрадиційних форм, базових елементів та стадій уроку, визначення ролі вчителя, окреслення шляхів введення та застосування нетрадиційних форм організації навчання та вирішенню проблем, з якими можливо зіхштовхнутися в рамках цього процесу. Розвідка окреслює питання важливості використання нетрадиційних форм навчання, що сприяють підвищенню мотивації. Основи сучасної парадигми освіти – такі наукові і теоретичні концепти, як студенто-орієнтоване навчання, індивідуалізація і диференціювання освітньої діяльності, формування мотивації, саморозвиток студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнетрадиційний урок, мотивація, урок англійської мови, професійна мобільність, навчальний процесuk_UA
dc.titleНетрадиційні форми організації навчання англійської мови як засіб підвищення мотивації учнів середньої школиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу