Показати скорочений опис матеріалу
Нетрадиційні форми організації навчання англійської мови як засіб підвищення мотивації учнів середньої школи
dc.contributor.author | Корсей, Світлана Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-16T13:33:35Z | |
dc.date.available | 2024-09-16T13:33:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Корсей С.С. Нетрадиційні форми організації навчання англійської мови як засіб підвищення мотивації учнів середньої школи : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Корсей Світлана Сергіївна; науковий керівник Павлович Т.І. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2023. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10580 | |
dc.description.abstract | Наше дослідження присвячено теоретичним принципам нетрадиційної форми організації навчання, опису теоретичних основ нетрадиційних форм, базових елементів та стадій уроку, визначення ролі вчителя, окреслення шляхів введення та застосування нетрадиційних форм організації навчання та вирішенню проблем, з якими можливо зіхштовхнутися в рамках цього процесу. Розвідка окреслює питання важливості використання нетрадиційних форм навчання, що сприяють підвищенню мотивації. Основи сучасної парадигми освіти – такі наукові і теоретичні концепти, як студенто-орієнтоване навчання, індивідуалізація і диференціювання освітньої діяльності, формування мотивації, саморозвиток студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | нетрадиційний урок, мотивація, урок англійської мови, професійна мобільність, навчальний процес | uk_UA |
dc.title | Нетрадиційні форми організації навчання англійської мови як засіб підвищення мотивації учнів середньої школи | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету