dc.contributor.author | Косован, Валентина Вячеславівна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-16T13:36:32Z | |
dc.date.available | 2024-09-16T13:36:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Косован В.В. Роль ІКТ у формуванні лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови (на матеріалі он-лайн ресурсів Wordwall, Bamboozle та BBC learning English) : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Косован Валентина Вячеславівна; науковий керівник Шиба А.В. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2023. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10581 | |
dc.description.abstract | Значення інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення іноземної мови безцінне, адже дозволяє активізувати сприйняття, засвоєння нових знань, формування навичок, а як результат – формування та удосконалення лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови. Таким чином, метою цього дослідження є визначення та дослідження ролі інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови із використанням онлайн-ресурсів для формування лексичної компетентності. Зокрема, основними завданнями роботи є аналіз теоретичних основ формування іншомовної лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови, висвітлення особливостей уроку англійської мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, визначення переваг застосування інформаційно-комунікаційних технологій для формування іншомовної лексичної компетентності, дослідження особливостей формування лексичної компетентності учнів засобами із використанням онлайн-ресурсів, організація та проведення пробного навчання з використанням онлайн-ресурсів Wordwall, Bamboozle та BBC learning English, інтерпретація результатів пробного навчання із використанням онлайн-ресурсів Wordwall, Bamboozle та BBC learning English як засобу формування іншомовної лексичної компетентності. Дослідження складається із трьох частин. Частина 1 включає чотири розділи у яких представлені теоретичні основи формування іншомовної лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови. У частині 2 представлений огляд ролі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування іншомовної лексичної компетентності учнів середньої школи. У частині 3 представлено апробацію методики формування іншомовної лексичної компетентності в учнів середньої школи. Роботу завершують загальні висновки дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | англійська мова, онлайн-ресурс, інформаційно-комунікаційні технології, пробне навчання, лексична компетентність | uk_UA |
dc.title | Роль ІКТ у формуванні лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови (на матеріалі он-лайн ресурсів Wordwall, Bamboozle та BBC learning English) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |