Роль ІКТ у формуванні лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови (на матеріалі он-лайн ресурсів Wordwall, Bamboozle та BBC learning English)
Короткий опис(реферат)
Значення інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення іноземної мови безцінне, адже дозволяє активізувати сприйняття, засвоєння нових знань, формування навичок, а як результат – формування та удосконалення лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови. Таким чином, метою цього дослідження є визначення та дослідження ролі інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови із використанням онлайн-ресурсів для формування лексичної компетентності. Зокрема, основними завданнями роботи є аналіз теоретичних основ формування іншомовної лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови, висвітлення особливостей уроку англійської мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, визначення переваг застосування інформаційно-комунікаційних технологій для формування іншомовної лексичної компетентності, дослідження особливостей формування лексичної компетентності учнів засобами із використанням онлайн-ресурсів, організація та проведення пробного навчання з використанням онлайн-ресурсів Wordwall, Bamboozle та BBC learning English, інтерпретація результатів пробного навчання із використанням онлайн-ресурсів Wordwall, Bamboozle та BBC learning English як засобу формування іншомовної лексичної компетентності. Дослідження складається із трьох частин. Частина 1 включає чотири розділи у яких представлені теоретичні основи формування іншомовної лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови. У частині 2 представлений огляд ролі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування іншомовної лексичної компетентності учнів середньої школи. У частині 3 представлено апробацію методики формування іншомовної лексичної компетентності в учнів середньої школи. Роботу завершують загальні висновки дослідження.