Засоби контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності учнів старших класів у ЗЗСО
Abstract
Контроль та оцінювання лексичної компетентності завжди займали важливе місце на уроках англійської мови. Правильно підібрані засоби та форми контролю лексичних одиниць допомагають об’єктивно оцінити процес засвоєння лексичної теми учнями та надати інформацію щодо ефективності використання тих чи інших форм роботи на уроках англійської мови. Таким чином, метою цього дослідження є вивчення засобів контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності учнями старших класів. Зокрема, основними завданнями роботи є розглянути поняття та функції контролю та оцінювання; визначити види та форми контролю та оцінювання; розробити систему вправ для контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності учнів старших класів. Дослідження складається із 3 частин. У частині 1 описано теоретичні основи дослідження, зокрема зміст та структуру формування англомовної лексичної компетентності, психолого-педагогічні особливості учнів старших класів та поняття і функції контролю. Частина 2 розкриває методичні аспекти проведення контролю та оцінювання, а саме види та форми контролю, алгоритми оцінювання та розроблену систему вправ для контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності на основі теми «People and relationship». У частині 3 представлена апробація поданої системи вправ, описано процес проведення пробного навчання та подано отримані результати ефективності пробного навчання. Роботу завершують загальні висновки дослідження.