dc.description.abstract | Аудіювання належить до числа найважливіших мовних компетенцій, проте залишається малодослідженою галуззю методики викладання іноземних мов. Вступаючи на перший курс університету, студенти повинні мати певний фундамент для оволодіння навичками аудіювання, які в подальшому допоможуть пов'язати воєдино знання, які вони отримують у закладі вищої освіти. Враховуючи різноманітність підготовки студентів, які вступають до Чернівецького національного університету (на факультет іноземних мов), ми вважали за необхідне розробити стратегію, яка б допомогла студентам не лише підвищити рівень володіння навичками аудіювання, а й заповнити прогалини, які можуть бути у деяких студентів. Отже, основою нашого дослідження є автентичні аудіо- та відеоматеріали, які допомагають студентам зануритися в культуру англомовних країн і краще зрозуміти не лише їхній лінгвоменталітет, а й артикуляцію лексичних конструкцій, якими вони користуються у повсякденному спілкуванні. Перша частина дослідження була присвячена теоретичним основам аудіювання, друга – автентичним матеріалам, і, нарешті, третя – практичному дослідженню, що супроводжувалося оцінюванням навичок аудіювання у студентів. | uk_UA |