Формування компетентності в говорінні учнів середньої школи засобами автентичних відео- та аудіоматеріалів
Abstract
У роботі зроблена спроба теоретично обґрунтувати та експериментально з’ясувати використання відео- та аудіоматеріалів, як засобу навчання у процесі вдосконалення англомовної компетентності в аудіюванні учнів загальноосвітньої середньої школи. У першому розділі представлені теоретичні передумови формування англомовної компетентності в аудіюванні з використанням відео- та аудіоматеріалів. У другому розділі розглянуто вплив, критерії відбору та особливості етапів роботи з автентичними відео- та аудіоматеріалами. У третьому розділі проведене пробне навчання та подано методичні рекомендації щодо використання автентичних відео- та аудіоматеріалів як засобу формування англомовної компетентності в аудіюванні.