dc.contributor.author | Доскач С., Костик Л, Батринчук З., Платаш Л. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-16T11:06:30Z | |
dc.date.available | 2021-11-16T11:06:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Статтю присвячено проблемі комунікації в інформаційному суспільстві. Насамперед вона сто сується освітньої сфери, адже покликана забезпечити всебічну підготовку людини до сучасного життя у світі найрізноманітніших зв’язків, комунікативних можливостей суспільних відносин. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 1992-5786. | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1079 | |
dc.description | Статтю присвячено проблемі комунікації в інформаційному суспільстві. Насамперед вона сто сується освітньої сфери, адже покликана забезпечити всебічну підготовку людини до сучасного
життя у світі найрізноманітніших зв’язків, комунікативних можливостей суспільних відносин. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі комунікації в інформаційному суспільстві. Насамперед вона сто сується освітньої сфери, адже покликана забезпечити всебічну підготовку людини до сучасного
життя у світі найрізноманітніших зв’язків, комунікативних можливостей суспільних відносин.
Основною формою педагогічного процесу є професійна комунікація. Її продуктивність зумовлю ється цілями й цінностями суб’єктів спілкування, прийнятими всіма за норму індивідуальної пове дінки. Розгортається вона у процесі суб’єкт-суб’єктної взаємодії, спільної комунікативної діяльності
людей, за якої кожен з його учасників, взаємообмінюючись різною інформацією, засвоює моральні та
інші цінності, загальнолюдський досвід, комунікативні, суспільні, педагогічні знання і способи комуні кативної діяльності, при цьому виявляє, розкриває і розвиває власні психічні якості, формується як
особистість та суб’єкт комунікації.
У цьому сенсі комунікативна діяльність є передумовою формування творчої особистості педагога.
Метою дослідження є розкриття необхідності формування у студентів належного рівня міжкуль турної комунікативної компетентності. Завданнями дослідження є: з’ясувати визначальні чинники
міжкультурної комунікації професійної підготовки студентів; описати процес становлення міжкуль турної комунікативної компетентності студентів; визначити фактори, які сприяють формуванню
професійно-мовленнєвої готовності майбутніх фахівців.
Формування мовленнєвої особистості, яка вільно і творчо висловлює свої потреби, інтереси,
наміри, вміє користуватися міжкультурними мовними засобами, є важливим завданням модернізації
освіти в Україні. Тому підготовка майбутніх педагогів та психологів з високим рівнем міжкультурної
комунікативної компетенції є сьогодні надзвичайно актуальною та необхідною.
З’ясовано, що сформованість культури мовлення є важливим показником професіоналізму. Кожен
педагог повинен постійно працювати над удосконаленням своєї педагогічної майстерності, від чого
значною мірою залежать результати його роботи. Тому необхідно звертати більше уваги на розви ток мовлення, підвищувати вимоги до власної культури мови та розвивати свої навички ефективної
міжкультурної комунікації. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Л.Б. Костик, С.С. Доскач, З.Р. Батринчук, Л.Б. Платаш | uk_UA |
dc.publisher | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | №76 Т. 2; | |
dc.subject | міжкультурна комунікація, комунікативна діяльність, мовленнєва культура, кінесика, паралінгвістика, етнологія, етнографія | uk_UA |
dc.title | Міжкультурна комунікація у процесі підготовки майбутніх психологів та педагогів | uk_UA |
dc.title.alternative | Міжкультурна комунікація у процесі підготовки майбутніх психологів та педагогів | uk_UA |