Показати скорочений опис матеріалу
ДОСЛІДНИЦЬКИЙ АНАЛІЗ ЛІДЕРСТВА У ПРОЦЕСІ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ОСВІТЯН
dc.contributor.author | Іванчук, Марія Георгіївна | |
dc.contributor.author | Іванчук, Марія Георгіївна | |
dc.contributor.author | Іванчук, Марія Георгіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-28T15:26:43Z | |
dc.date.available | 2024-11-28T15:26:43Z | |
dc.date.issued | 2024-04-18 | |
dc.identifier.citation | Марія Іванчук, Ольга Третяк. Дослідницький аналіз лідерства у процесі партнерської взаємодії. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024. Вип. 73. Т. 2. С. 297-304. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2308-4863 | |
dc.identifier.issn | 2308-4863 | |
dc.identifier.issn | 2308-4863 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10895 | |
dc.description | У статті висвітлено результати наукового дослідження лідерства у процесі партнерської взаємодії освітян. У наш час педагогічні працівники повинні мати не лише високий рівень професіоналізму, а й формувати лідерський стиль організації власної діяльності та готовності до самостійних ціннісних рішень. Побудова успішного партнерського простору є одним із головних напрямків діяльності всіх учасників освітнього процесу. Педагогіка партнерства та успішна діяльність педагогів немислимі без активізації лідерства. Охарактеризовано зміст партнерської взаємодії та готовність педагогічних працівників до партнерської взаємодії в закладах освіти. Обґрунтовано, що партнерська взаємодія під керівництвом лідера характеризується безпосереднім впливом суб’єктів одне на одного, що породжує співпрацю, засновану на взаємовигоді та рівноправності, з метою досягнення спільної мети. Розкрито досвід формування готовності до партнерської взаємодії педагогічних працівників під керівництвом лідера. Порівняння результатів констатувального етапу дослідження засвідчило ефективність лідерства до партнерської взаємодії освітян. Формування цих найголовніших рис не можливе без тісної партнерської співпраці всіх учасників освітнього процесу і громадськості. Від лідерської позиції керівника залежить не тільки ефективність роботи освітньої організації, а й його задоволеність роботою та злагодженість партнерської взаємодії у виконанні завдань. Система розвитку лідерських якостей у педагогічних працівників у закладах освіти має забезпечити формування у них лідерського світогляду та отримання досвіду партнерської взаємодії. Зроблено висновок про те, що одним із інноваційних стилів управління освітньою організацією повинен стати лідерський стиль, який здатний стимулювати інноваційну поведінку педагогів, забезпечувати використання новацій на всіх рівнях організації. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено результати наукового дослідження лідерства у процесі партнерської взаємодії освітян. У наш час педагогічні працівники повинні мати не лише високий рівень професіоналізму, а й формувати лідерський стиль організації власної діяльності та готовності до самостійних ціннісних рішень. Побудова успішного партнерського простору є одним із головних напрямків діяльності всіх учасників освітнього процесу. Педагогіка партнерства та успішна діяльність педагогів немислимі без активізації лідерства. Охарактеризовано зміст партнерської взаємодії та готовність педагогічних працівників до партнерської взаємодії в закладах освіти. Обґрунтовано, що партнерська взаємодія під керівництвом лідера характеризується безпосереднім впливом суб’єктів одне на одного, що породжує співпрацю, засновану на взаємовигоді та рівноправності, з метою досягнення спільної мети. Розкрито досвід формування готовності до партнерської взаємодії педагогічних працівників під керівництвом лідера. Порівняння результатів констатувального етапу дослідження засвідчило ефективність лідерства до партнерської взаємодії освітян. Формування цих найголовніших рис не можливе без тісної партнерської співпраці всіх учасників освітнього процесу і громадськості. Від лідерської позиції керівника залежить не тільки ефективність роботи освітньої організації, а й його задоволеність роботою та злагодженість партнерської взаємодії у виконанні завдань. Система розвитку лідерських якостей у педагогічних працівників у закладах освіти має забезпечити формування у них лідерського світогляду та отримання досвіду партнерської взаємодії. Зроблено висновок про те, що одним із інноваційних стилів управління освітньою організацією повинен стати лідерський стиль, який здатний стимулювати інноваційну поведінку педагогів, забезпечувати використання новацій на всіх рівнях організації. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Актуальнi питання гуманiтарних наук;Вип. 73, том 2 | |
dc.relation.ispartofseries | Актуальнi питання гуманiтарних наук;Вип. 73, том 2 | |
dc.relation.ispartofseries | Актуальнi питання гуманiтарних наук;Вип. 73, том 2 | |
dc.subject | лідерство, партнерська взаємодія, освітні організації, педагогічні працівники, стиль управління | uk_UA |
dc.title | ДОСЛІДНИЦЬКИЙ АНАЛІЗ ЛІДЕРСТВА У ПРОЦЕСІ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ОСВІТЯН | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету