Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманюк, Світлана Захарівна
dc.date.accessioned2024-11-29T18:55:12Z
dc.date.available2024-11-29T18:55:12Z
dc.date.issued2024-04-12
dc.identifier.citationРоманюк С., Василик М. (2024) Роль менторства у вдосконаленні професійної компетентності майбутніх вчителів початкової освіти Acta Paedagogica Volynienses. Вип. 1. С. 57-65.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2786-4693 (Print)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10912
dc.description.abstractУ статті актуалізована проблема менторства та механізми її застосування у вдосконаленні професійної компетентності майбутніх учителів початкової освіти. Досягнути мету роботи стало можливим внаслідок використання загальнотеоретичних методів аналізу, спостереження та розрахунків коефіцієнту результативності. Обґрунтовано, що позитивний вплив менторства пов’язаний із розвитком навичок спілкування, можливістю усунути прогалини в знаннях, більш детальним вивченням матеріалу, підвищенням мотивації студентів до навчальної діяльності, використанням інноваційних підходів в освітньому процесі. Встановлено, що негативний вплив менторства може проявлятися лише внаслідок відсутності соціальної відповідальності студентів та недостатньої компетентності менторів. Розробка механізмів навчання майбутніх вчителів початкових класів із залученням менторів включала в себе підвищення рівня теоретичних знань, розвиток практичної професійної компетентності, комунікативних навичок, творчого мислення. У навчанні також було передбачено використання цифрових технологій Twiddla, SlideDog. Під час дослідження, на основі коефіцієнту результативності, було доведено, що високий рівень знань досягнуто серед 67% студентів із показником 1,91; достатній – 29% із показником 1,73; середній – 4% із показником 1,30. Високі результати пов’язані із забезпеченням детального опрацювання теми та визначенням механізмів для вільного використання навчального матеріалу. Доведено, що ментори також підвищили рівень професійної компетентності, що відобразилося у формуванні додаткових навичок (глибоких знань у професійній діяльності, розвитком комунікації та творчих підходів у науковій діяльності). На основі отриманих даних зроблено висновок щодо ефективності реалізації механізмів менторства у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів.uk_UA
dc.description.sponsorshipЧНУuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛуцьк. ВНУ імені Лесі Українки.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип.1;
dc.subjectпрофесійний досвід, мотивація студентів, самостійність, соціальна відповідальність, комунікативні навички, творче мислення, менторство, механізми менторства.uk_UA
dc.titleРоль менторства у вдосконаленні професійної компетентності майбутніх вчителів початкової освітиuk_UA
dc.title.alternativeActa Paedagogica Volyniensesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу