Показати скорочений опис матеріалу
Імплементація педагогічних ідей О. Поповича в умовах модернізації Нової української школи
dc.contributor.author | Романюк, Світлана | |
dc.contributor.author | Вербець, Владислав | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T19:36:40Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T19:36:40Z | |
dc.date.issued | 2024-05-31 | |
dc.identifier.citation | 279. Романюк С., Вербець В. (2024). Імплементація педагогічних ідей О. Поповича в умовах модернізації Нової української школи. Acta Paedagogica Volynienses, Вип. 2, с.44-48 | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-4693 (Print) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10913 | |
dc.description.abstract | У статті акцентується увага на педагогічній спадщині відомого учителя-практика. автора шкільних підручників, громадсько-просвітницького та культурного діяча Омеляна Поповича в контексті розвитку Нової української школи. Обґрунтовано актуальність його дидактичних ідей у навчанні рідної мови молодших школярів, які не втратили свої значущості на сучасному етапі, урізноманітнення принципів, методів і форм навчання та організації освітнього процесу в початковій школі. Доведено, що провідними принципами мовної освіти є збагачення словникового запасу учнів на основі вивчення творів художньої літератури, активізація розвитку мислення і мовлення школярів, реальні ситуації спілкування і важливий з-поміж них принцип зв’язку навчання з життям. Актуальними для сучасних реалій вважаємо міркування О.Поповича щодо використання експериментальних, практичних методів навчання, які суголосні з сучасними проєкними, інформаційно-комунікаційними технологіями. Розкрито можливість творчого використання педагогічних ідей О. Поповича у підготовці сучасного вчителя початкової школи, створення підручників нового покоління для молодших школярів. Так, на думку педагога шкільні підручники мають враховувати вікові особливості дітей і написані зрозумілою, доступною для них літературною українською мовою, побудовані на краєзнавчому матеріалі, реалізуючи національне виховання. Обґрунтовано властивості особистості вчителя (особистісні, професійні, морально-етичні), які є суголосними вимогам сьогодення і складають основу професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладів загальної середньої освіти». | uk_UA |
dc.description.sponsorship | ЧНУ | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Луцьк. ВНУ імені Лесі Українки. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вип.2; | |
dc.subject | Омелян Попович, педагогічні ідеї, принципи та методи навчання, підручникотворення, національне шкільництво Буковини. | uk_UA |
dc.title | Імплементація педагогічних ідей О. Поповича в умовах модернізації Нової української школи | uk_UA |
dc.title.alternative | Acta Paedagogica Volynienses | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету