dc.contributor.author | Романюк, Світлана | |
dc.date.accessioned | 2024-11-30T07:44:30Z | |
dc.date.available | 2024-11-30T07:44:30Z | |
dc.date.issued | 2024-05-21 | |
dc.identifier.citation | Романюк С.З. (2024) Парадигмальні засади підготовки майбутнього вчителя до формування україномовної особистості здобувачів освіти Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір: Матеріали ІІI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 21 травня 2024 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т імені Ю. Федьковича, 2024. с.184-188. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISBN 978-966-423-869-1 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10921 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі якісної підготовки майбутніх фахівців яка ґрунтуватиметься на ціннісному ставленні до державної /української мови як до чинника формування духовної культури українського народу та національної єдності. Обгрунтовано посильну роль української мови, як чинника національної консолідації, формування національно свідомої мовної особистості, з високим рівнем мовленнєвої культури, яка здатна цілеспрямовано використовувати мовні засоби у різних ситуаціях спілкування, ефективно взаємодіяти у виконанні завдань соціального, виробничого й економічного характеру, розвивати особистісні якості і творчі здібності, задовольняти свої запити, інтереси, потреби. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | ЧНУ | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький нац. ун-т імені Ю. Федьковича, | uk_UA |
dc.subject | україномовна особистість, парадигмальні засади, національна єдність, українська мова, комунікативні уміння | uk_UA |
dc.title | Парадигмальні засади підготовки майбутнього вчителя до формування україномовної особистості здобувачів освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Матеріали ІІI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 21 травня 2024 року "Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |