Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСобкова, Світлана
dc.contributor.authorСеменчук, Надія
dc.date.accessioned2024-11-30T08:17:29Z
dc.date.available2024-11-30T08:17:29Z
dc.date.issued2024-08-23
dc.identifier.urifile:///H:/%D0%A3%D1%81%D0%B5%20(10.03.2022%D1%80)/c5/%D0%9C%D0%BE%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8B/%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82/%D0%9F%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97/2024/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84._23_08_2024(%D0%95%D0%91).pdf
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10922
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження особливостей процесу соціально психологічної адаптації здобувачів освіти першого курсу закладу професійної (професійно технічної) освіти до умов професійної освіти. Обґрунтовано актуальність окресленої проблематики, показано важливість психологічного супроводу професійного навчання в умовах відповідного освітнього закладу. У статті підкреслено, що успішна соціально-психологічна адаптація є важливим складником успішної навчальної діяльності та засвоєння професійних умінь і навичок, необхідних у становленні здобувача освіти як висококваліфікованого робітника, конкурентоспроможного на сучасному ринку праці. Також розкрито складники психологічного супроводу адаптаційного процесу першокурсників: діагностичний, корекційний, просвітницький та консультативний, що їх реалізує практичний психолог. Проаналізовано специфіку психологічної діагностики процесу адаптації здобувачів освіти, описано отримані в процесі дослідження результати на основі застосування тесту опитувальника А. Фурмана «Наскільки ти адаптований до життя?», що уможливило подальше визначення рівнів адаптації здобувачів освіти першого курсу. Показано категорії досліджуваних, що ними стали здобувачі таких професій: «слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»; «водій категорії «В», «С»»; «оператор комп’ютерного набору»; «електромеханік з обслуговування та ремонту ЛОМ». На основі проведеного дослідження виявлено рівні адаптації у респондентів на початку навчання. На основі отриманих результатів та актуалізації проблеми адаптації до навчання підкреслено та обґрунтовано важливість і необхідність психологічного супроводу процесу адаптації здобувачі освіти першого курсу на базі базової середньої освіти на початковому етапі навчанняuk_UA
dc.publisherІнститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України,uk_UA
dc.subjectсоціально-психологічна адаптація; адаптаційний процес; заклад професійної (професійно-технічної) освіти; здобувачі освіти; базова середня освіта.uk_UA
dc.titleОсобливості організації психологічного супроводу процесу адаптації першокурсників ПТНЗuk_UA
dc.title.alternativeВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Українська школа в контексті війни: психологічні проблеми». Збірник тез наукових доповідей. за ред. С. Д. Максименкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу