Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБигар, Ганна
dc.date.accessioned2024-11-30T12:18:03Z
dc.date.available2024-11-30T12:18:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБигар Г.П. (2024) Психолого-педагогічна діагностика в роботі вчителя початкових класів. Методичні рекомендації. Чернівці: Чернівецький національний університет, 47с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10925
dc.description.abstractМетодичні рекомендації призначені для студентів спеціальності 013 Початкова освіта і спрямовані на опанування курсу «Психолого-педагогічна діагностика в роботі вчителя початкових класів». Методичні рекомендації охоплюють різні аспекти діагностичної діяльності, від вибору методів та інструментів до інтерпретації результатів та застосування їх у корекційній роботі. Вони спрямовані на те, щоб педагоги могли своєчасно виявляти можливі труднощі та особливості розвитку учнів, а також коригувати навчальний процес відповідно до потреб кожної дитини, забезпечуючи індивідуальний підхід у навчанні. Призначення методичних рекомендацій з курсу «Психолого-педагогічна діагностика в роботі вчителя початкових класів» полягає в наданні студентам та практикуючим педагогам чітких і структурованих інструкцій для здійснення ефективної діагностичної роботи з учнями молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectДіагностика, психолого-педагогічна діяагностика. початкова школа.uk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічна діагностика в роботі вчителя початкових класів. Методичні рекомендації.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу