Показати скорочений опис матеріалу
Психолого-педагогічна діагностика в роботі вчителя початкових класів. Методичні рекомендації.
dc.contributor.author | Бигар, Ганна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-30T12:18:03Z | |
dc.date.available | 2024-11-30T12:18:03Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Бигар Г.П. (2024) Психолого-педагогічна діагностика в роботі вчителя початкових класів. Методичні рекомендації. Чернівці: Чернівецький національний університет, 47с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10925 | |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації призначені для студентів спеціальності 013 Початкова освіта і спрямовані на опанування курсу «Психолого-педагогічна діагностика в роботі вчителя початкових класів». Методичні рекомендації охоплюють різні аспекти діагностичної діяльності, від вибору методів та інструментів до інтерпретації результатів та застосування їх у корекційній роботі. Вони спрямовані на те, щоб педагоги могли своєчасно виявляти можливі труднощі та особливості розвитку учнів, а також коригувати навчальний процес відповідно до потреб кожної дитини, забезпечуючи індивідуальний підхід у навчанні. Призначення методичних рекомендацій з курсу «Психолого-педагогічна діагностика в роботі вчителя початкових класів» полягає в наданні студентам та практикуючим педагогам чітких і структурованих інструкцій для здійснення ефективної діагностичної роботи з учнями молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Діагностика, психолого-педагогічна діяагностика. початкова школа. | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічна діагностика в роботі вчителя початкових класів. Методичні рекомендації. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Навчально-методичне забезпечення
Навчально-методичне забезпечення дисциплін викладачами факультету